vrijdag 4 oktober 2013

Merci Paris!!

Zoals ieder seizoen ging mijn reis afgelopen weekend naar Parijs. Dit keer samen met mams, lekker relaxed met de trein! Met een lekker bakje koffie en een leuk tijdschrift ben je er in no-time! In nog geen twee uur zijn we in Parijs... en oh wat houd ik van deze stad tijdens Fashion Week! Om me heen zie ik alleen maar leuke, mooie, top geklede mensen!
Ons hotel bevindt zich in Le Marais, bijna tegenover mijn favoriete winkel MERCI. Alle leuke nieuwe merken op het gebied van wonen én fashion zijn daar te vinden!

Voordat we naar onze eerste afspraak gaan, genieten we van een lekkere lunch. Daarna hebben we nog even tijd over dus besluiten we naar Tranoi te gaan, om nieuwe merken te spotten. Ik stuit direct op het geweldige merk Officine Creative, prachtige leren schoenen die ik graag aan mijn merkenpakket toe wil voegen. En dan het mooiste merk ooit.. voor leren jasjes en meer... Giorgio Brato! TOTALLY LOVE IT <3 <3 <3

Ook onze vrienden van Faliero Sarti stonden op de beurs. We konden het niet laten om nog even een kijkje te nemen en hebben maar meteen wat extra sjaals aan onze order toegevoegd!
Na de beurs moesten we snel door naar een kijkafspraak en die avond hebben we gezellig gegeten met de dames van IRO.


De volgende dag werd een druk dagje! Maar wel naar mijn lievelingsmerk Golden Goose. Wat een prachtige collectie weer!! Helaas mochten er geen foto’s gemaakt worden, maar ik kan jullie verzekeren you don't want to miss this!
Bij dezelfde showroom hebben we Sea New York ingekocht, allemaal te gekke zijden jurkjes en broekjes, en top te combineren met de boots en sneakers van Golden Goose!
Daarna door naar Vanessa Bruno. Mega slanke modellen!.... Wel een paar leuke items weten te scoren. Let ook even op de hele gave limited tassen ;)
Daarna nog even een snelle pitstop gemaakt bij Acne. 'Moeilijke collectie' maar de basics waren weer top!
Op advies van de eigenaar van Sea New York zijn we gaan eten bij het geweldige restaurant Fish in Saint Germain De Pres. Echt té leuk en lekker.


De volgende dag weer vroeg uit de veren voor een bezoek aan Merci. Eerst een lekker ontbijtje..., maar daarna, shoppen maar!!! Vervolgens door naar Tara Jarmon, wat een gave collectie! Ze hebben een nieuwe lijn “Mademoiselle” super vrouwelijk en nog specialer.
Door naar het stoere Zadig & Voltaire. Zadig & Voltaire was leuk en vernieuwend; mooie basics, prachtige materialen en weer te leuke tasjes gescoord! Na Zadig & Voltaire hadden we nog even tijd over om naar de geweldige winkel Bonpoint te gaan. Zoooo super cute voor little Lucy!

Helaas, daarna zat onze trip er op. Maar wat was het weer fantastisch en wat krijgen we wederom een top collectie next season!!

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten