donderdag 27 november 2014

Fashion mommy Lotte

De eerste 5 weken als fashion mommy van twee mooie kids!

Inmiddels is Lotte zo'n 5 weken mama van twee mooie kids en dolgelukkig met haar fijne gezinnetje. Hieronder geven we je een kijkje (met foto's!) in de eerste weken na de geboorte van Harvey Will! 


"Wachten, wachten, wachten, en nog eens wachten... Jeetje wat werd mijn geduld op de proef gesteld. Op 10 oktober was ik uitgerekend, maar onze lieve kleine man vond het veel te fijn bij mama :-). Op maandag 20 oktober mocht ik dan eindelijk naar het ziekenhuis om ingeleid te worden. Omdat ik nog geen ontsluiting had en de kleine man nog niet ingedaald was werd er een ballonnetje geplaatst wat dit zou bevorderen. Na nog 1,5 dag wachten (pfffff!) deed het ballonnetje eindelijk zijn werk. Ik had ontsluiting, maar omdat het avond was zouden ze de volgende dag pas mijn vliezen breken.
Ik had mijn vriend Niek naar huis gestuurd zodat hij nog een nachtje lekker kon slapen. Nog geen half uur later braken mijn vliezen en 14 uur later werd lieve Harvey Will geboren! De details zal ik jullie besparen maar ik vond het nog al een "bevalling" zeg maar ;-).

Inmiddels is Harvey 5 weken oud en doet hij het super! Zijn grote zus Lucy Sky is mega trots en ik voel me zelf ook hartstikke fit. Check hieronder de foto's van ons mooie gezinnetje, de te leuke cadeau's, de nodige 'me-time' en meer!"


"Mijn lieve vriendinnetje Alexia van der Meijden heeft weer prachtige foto's gemaakt van Harvey". 


"De eerste nacht in zijn eigen bedje! En, de dames van de winkel hebben alles super mooi versierd :)"


"Hoe leuk deze sweater!!! Cadeau'tje van Amator. Verder zijn we mega verwend met heeeeel veel mooie bossen bloemen en kadotjes :-)"


"Me-time bij de kapper EN het resultaat". 


"Eindelijk kan ik weer mooie sets aan!" (Trui M Missoni, sneakers Golden Goose). Ook mocht ik weer mijn eerste wijntjes drinken, ze vielen zwaar ;)"



"Selfie met Lucy! En trotse papa met Harvey...zo vader zo zoon! En hoe gaaf is mijn nieuwe fiets! Harvey moet nog even wachten maar Lucy is super blij!!!"



"Op pad met Lucy met haar luipaard jas! En tot slot, onze happy family <3..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten