donderdag 11 december 2014

Enjoy the little things!

Zwangerschapsverlof? Genieten!

Aangezien Lotte officieel nog met zwangerschapsverlof is probeert ze daar ook elke minuut van te genieten! Lees hieronder een verslag van haar week met uiteraard weer foto's!


"Mij werd verteld dat de overgang van 1 naar 2 kids heel heftig zou zijn, maar ik vind het wel gezellig. Natuurlijk is het af en toe lastig tijdens spitsuur. Harvey heeft honger, Lucy wil uit bedje, oh shit ik heb zelf nog niet gedoucht. Maar alles lost zichzelf wel op! Lucy mag ook twee keer per week naar haar Oma's en een dagje naar het kinderdagverblijf zodat Harvey ook nog heel even kan genieten van alle aandacht :-) Alhoewel ik het niet had verwacht is lucy een echte prinses. Maar ze houdt ook van hutten bouwen. Wel een prinsessenhut natuurlijk ;).

Tussen het genieten door is er ook alweer gewerkt! Ik ben op inkoop geweest bij Kiro by Kim (super mooie staaltjes!) en ik heb de styling gedaan voor de nieuwste looks die deze week al te zien zijn op Bylotte.nl. Check hieronder alle foto's van mijn week!"


Lucy's prinsessenhut en mijn kleine prins Harvey in een te leuk pakje! (Helemaal matchend met mijn interieur);)


"Wat een dametje is het al!" 


"Nieuwe staaltjes voor Kiro by Kim gilets! Welke zal ik kiezen?"


"Hoe cool zijn deze, haha! Lucy is al fan!"


"Nog meer staaltjes van Kiro by Kim. Ik kan niet wachten totdat ze binnen zijn :)"


"Afgelopen maandag is er weer een fotoshoot geweest met ons vaste model Robin. Zo leuk dat we weer Patrizia Pepe verkopen dit nieuwe seizoen! Het ligt nu al in de winkels en komt snel online!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten