donderdag 15 januari 2015

Lotte's laatste verlofdagen!

December: It's a wrap, en dus ook mijn zwangerschapsverlof! 

December stond in het teken van heel veel gezelligheid, lekker eten en mijn vakantie naar Curaçao. Ik heb een heerlijke tijd achter de rug, maar ik ben tegelijkertijd weer hartstikke klaar om aan het werk te gaan! Check hieronder de foto's!

PS. De nieuwe zomercollectie 2015 is zoooo mooi! Bekijk de nieuwste items online op Bylotte.nl of kom gezellig langs in de winkels :). 

De drie musketiers! Lucy, Harvey en Niek genieten enorm in Curaçao. (Hoe gaaf is de tweede foto!) 

 




Op inkoop bij Zoe Karssen! En de collectie is zoals altijd weer te cool.


December staat gelijk aan eten, eten en nog meer eten! De eerste twee foto's zijn gemaakt tijdens een babyshower van een vriendinnetje van me. Vooral het toetje op de rechterfoto viel in de smaak! ;) De laatste foto's zijn homemade by myself voor het jaarlijkse Marilot/Bylotte diner. Smullen en super gezellig!

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten